söndag 19 september 2010

Höstpyssel

Idag blev jag inspirerad av alla fina bär överallt då vi tog en promenad och jag beslutade mig för att göra en höstdekoration. Detta blev resultatet.
Jag använde mig av en stomme av hönsnät som jag format som ett hjärta. Denna har jag använt innan och man kan dekorera den med vad man vill efter årstider, tycke och smak.



På hjärtat fäste jag med hjälp av ståltråd lite allt möjligt som jag hittat på promenaden och i trädgården.


Här är några saker som jag satte dit. Blad, olika bär, äpplen och barrväxter.
Visst blev den snygg till den röda dörren.

Ha en skön kväll.
Kramar Petra

1 kommentar:

  1. Jättefin!! Vilken bra idé att ha en nätstomme, det ska jag nog testa!

    Kram

    SvaraRadera

Kanske gillar du också

Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade