lördag 10 juli 2010

Spindel eller spöke...

I morse hittade jag hittade denna häftiga kokong i en av mina rosenbuskar. Först trodde jag det var en dammtuss, men när jag kom närmare såg jag spindeln och alla små varelser inuti.

Samma objekt men en annan vinkel på kameran.
Idag har det verkligen varit varmt ute och vi har passat på att byta brädor på ena gaveln ovanför garaget. Puh, vad det tar tid, men det blir bra. Jag har kommit över den värsta stegrädslan och smyger mig upp och ner för garagetaket nu... Det är dock inte på något sätt mysigt, men vad gör man inte för att dölja sin rädsla...
I morgon ska vi på dop i Kovikshamn. Kanske det kan bli några fina bilder därifån.
Sommarkramar Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kanske gillar du också

Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade