torsdag 22 juli 2010

Roses...

Åh, så fina rosorna är just nu. Min favoritgata i Båstad visar verkligen sin allra bästa sida just nu med rosor, stockrosor, lavendel, klematis m.m. Agardhsgatan heter den och är till stor del gamla trähus.










Till och med blomlådorna är rosa... sååå gulligt.



Vilken underbar ros!!! Helt fantastisk!






Snyggt med en vit ros emot en brun bakgrund.
Klematisen ramar fint in fönstret...


Välkomnande rosenport.
Också en härlig färg i korall.
I morgon drar vi tillbax till Göteborg igen och jag är spänd på hur växterna klarat sig i växthuset. Tur att jag installerade en droppslang.
Kram i värmen.
Petra

2 kommentarer:

  1. Ser ut att vara väl värt en promenad. Ska lägga namnet på minnet tills jag kommer till Båstad om några veckor.
    Eva

    SvaraRadera
  2. HÄrliga bilder!! Hur går det med gurkorna? Mina har tagit fart ordentligt nu, gav en påse ny jord, flytande ekologisk gödsel och aska och nu växer det så det knakar. :-) Kram!

    SvaraRadera

Kanske gillar du också

Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade