onsdag 4 augusti 2010

Rosa tema

Denna vackra ros blommar just nu i min trädgård. Den är så fin mot den nya färgen på fasaden ;-)

Mårbackapelargonen nedan blommar helt galet mycket. Jag köpte tre små stackare i våras som jag satte i en och samma kruka. Nu frodas de och verkar må hur bra som helst. Kul! De var på rea, så jag fick alla tre för under 100-lappen. Inte illa. Njurvindan som hänger ner har jag själv frösått.


Detta är ogräs sa svärmor, men jag tycker den är så fin. Den har själv planterat sig i min misskötta blomlåda på framsidan.
Idag var jag och lillkillen på kalas hos kompisen Leia som blev 3 år. Tårtan var såklart rosa och smakade MUMS!


Hm, får man smaka snart kan tro?


Samma ros igen, men den är så fin att den fick vara med en gång till.


Ikväll var det en riktigt fin kväll och det är så skönt att vara ute då. Hoppas det blir många sådana fina sensommarkvällar.
Kramar Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kanske gillar du också

Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade