fredag 6 augusti 2010

Bröllop och passion på Eriksberg

Vy från kajen i Eriksberg, en vacker plats i Göteborg.


Min vackra svägerska skulle på bröllop och åka båt från Eriksberg igår eftermiddag, så vi skjutsade henne dit. Visst, ser hon ut som en sommaräng ;-)

Här är så mysigt att promenera ibland och jag passade på att hämta lite inspiration. Här, en fin kombination av Olivträd, Passionsblomma, Murgröna och Lavendel.




Kombinationen av rostiga plattor, galler med smågrus i mellan är hur tufft som helst tycker jag. Man behöver inte kratta gruset heller ;-) Visst passar det inte överallt, men på modernare platser, som här.



Färgsprakande kruka till en svart bakgrund. Jag gillar mycket färg även om jag ännu inte har det i min egen trädgård.

För en gångs skull hamnade även jag på bild...


Sommarhälsning från Göteborg ;-)

Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kanske gillar du också

Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade