torsdag 16 augusti 2012

Lite mer pyssel

Jag blev så inspirerad av bloggen Blomsterverkstad, som hade gjort ett fint "halsband" av fläderbär o nypon. Mitt nedan som jag hängde på vasen är gjort av vita rönnbär och en liten överblommad Klematis. Dessutom blev det några äpplen över när min man klippte ett äppelträd. Dem satte jag fast på en ståltråd så att det bildade en krans.


I vasen har jag plockat Hortensia, Funkia, Dahlia. Enkelt o fint från min egen trädgård. LYX!!!

Jag tyckte dock att kransen passade bättre hos grodan jag fått av mamma.

Stenen på bilden nedan fick följa med från Spanien nu i somras... höll på att åka fast i tullen, men det gick vägen som tur var :-)

Vilka underbara kvällar och dagar det varit denna veckan. Jag njuter varje sekund man är ledig efter jobbet.

Kramar Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kanske gillar du också

Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade