lördag 15 september 2012

Loppisfynd

I onsdags var jag och min lille kille på Reningsborg Secondhand i Västra Frölunda. Vi skulle lämna kläder som vi inte längre vill ha. Dock kunde jag till min mans förtret inte låta bli att gå in och kolla lite också när jag ändå var där.

Ibland leksakerna hittade jag denna söta dockvagn för 100 kr. Köpte matchande höstblommor till. Jag tyckte det blev riktigt fint och att vagnen är rostig är bara fint.


Denna tvättbrädan köpte jag också. Fint sliten.


Flaskan nedan köpte jag också o den har nu nyplockade blommor i sig från min trädgård.


Till lillkillen hittade vi en bok, ett pussel, en bamsetidning samt Lennart Nilssons fina fotobok om LIVET.

Vi var nöjda båda två. Får nog bli fler besök dit någon dag.

Ha en skön helg!

Kramar Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kanske gillar du också

Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade