tisdag 4 september 2012

Lite inspiration från Ven

Jag o min man var en weekend på Ven och cyklade runt på denna härliga lilla ö. Vi hade tur med vädret o solen lös faktiskt från lördag lunch och resten av hela helgen.

Min kamera fick givetvis följa med så den använde jag frekvent och tog några bilder på fina inspirerade saker längs vägen. Vad sägs om detta fina stilleben nedan med en gammal sliten stol o en byrå med plantering i. 


Eller dessa söta korgar med lavendel som pricken över i uppe på staketstolparna.


Denna fina skapelse är helt klart min favorit! Visst är den fiiiiin! Vill också ha en sådan. Ska försöka få tummarna ur och göra en till oss också någon dag.


Denna delen av året är verkligen Hortensians tid o det fanns mängder av dem på Ven, så fint.


Här under äppelträdet var det skönt att sitta o svalka av sig i skuggan o dricka lite kallt vatten. Härliga trädgårdsmöbler o vitröd-rutiga dukar. Gulligt.


Ett annat mysigt ställe var Turistgården där de hade Café, restaurang o blomsteraffär. Den speciella gula cykeln som alla åkte runt på ser ni i förgrunden.


ÅK DIT!!!

:-)

Kramar Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kanske gillar du också

Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade