fredag 8 juli 2011

Skaldjursfest

Jippey! Idag börjar min semester! Jag firade med räkor o kräftor, inte skaldjuren nedan alltså :-) Det var ett skämt ;-) Göteborgshumor...

Idag har det regnat här i Göteborg och jag gick en lite snigeljaktsrunda i trädgården nu på kvällskvisten. Dessa fina sniglarna i skal har jag inte mage att slänga... men de andra slemmiga sakerna tar jag mer än gärna hand om... Ikväll hade de fest i min trädgård, som jag var tvungen att avbryta.

I morgon hoppas jag på uppehåll så jag kan pyssla hela dagen i trädgården! Det har jag längtat efter.

Ha en skön sommar!

Kramar Petra

1 kommentar:

  1. Vilken fin bild! Härligt med semester, hoppas du fick mycket gjort i trädgården!

    Kram

    SvaraRadera

Kanske gillar du också

Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade