lördag 7 maj 2011

Bloggträff på Lisebergs trädgårdsmässa

Igår var jag o några andra bloggareLiseberg. Vi var inbjudna till förhandsvisning med guidning på mässan som är där nu denna helgen (6-9 maj).

Blev lite trött på mig själv, då jag glömde min kamera! Men jag hade som tur var min Iphone med mig o den tar faktiskt helt ok bilder. Tillräckligt bra för dokumentation i alla fall.

Munkeröds Floristutbildning hade en utställning med trädgårdsmöbler som tema o vem skulle inte vilja ha en sån här fin hängmatta i sin trädgård? :-)



Eller dessa cafémöbler... kolla in brudslöjan på stol- och bordsben! Duken är gjord av blad... De sötaste bakelser jag har sett. Dessutom ganska nyttiga ;-)

Den här soffan tog nog en stund att klä in... varje blomma är limmad en o en.




Det var även kul att träffa nya o gamla bloggvänner. Träffade en rolig farbror ;-) som har en välbesökt blogg som heter Malevikens Rosenträdgård. Spana in den...



Nu är det kalasdax, så jag får visa vad jag shoppade på mässan i nästa inlägg!

Kramar Petra

2 kommentarer:

  1. haha,,,,,,,,,,tant Petra :)
    nu kan du kolla på dig på min blogg :)
    Håkan

    SvaraRadera
  2. Hejsan! De där blomstermöblerna var verkligen jätteläckra! Jag var också med på visningen (jag hade barnvagn med större bebis). Du verkar vara en kul prick med en väldigt fin blogg. Ska kolla runt lite mer nu vad ni har för trädgård. Ha det gott!

    SvaraRadera

Kanske gillar du också

Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade