lördag 9 oktober 2010

Fotodag- tema träd

Idag var jag och några vänner på fotoutflykt på två olika öar utanför Sjövik i sjön Mjörn. Vi prickade in bästa dagen hittills i höst. Vädret var lite disigt på morgonen, men klarnade upp så småningom och solen värmde gott. Jag lyckades komma hem med 450 bilder... Nu har jag plockat ut de jag tycker var bäst. Dock delar jag upp det i några olika inlägg med teman Träd, Sten, Vatten och Mossa.

Detta är första ön vi kom till och denna fina vy mötte oss.

Det fanns en mängd gamla och pampiga träd på denna ö. Här är ett av dem :-)

Här är ett annat med svamputställning.

Sedan fick jag låna ett Macro-objektiv och tog denna häftiga närbilden.


Det blev verkligen härliga färger när ljuset kom och förstärkte det gula på träden.

Här är en av de gamla stugorna som var på ön och omringas av de stora lönnarna och några små äppelträd.


Ett löv som tappar sin klorofyll och får denna häftiga färg.


I morgon kommer fler bilder... håll ut :-)

Kramar Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kanske gillar du också

Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade