söndag 10 oktober 2010

Fotodag- tema mossa

Ja, här kommer fler bilder från gårdagens fotodag.

På första ön fanns det fina stengärdsgårdar med mossa på. Ett favoritmotiv för mig då jag gillar kombinationen av den hårda stenen och den mjuka mossan- Yin&Yang.
Samma gärdsgård med fokus på den mjuka knallgröna mossan.

Mjukt!
Närbild på en lav (tror jag).

Denna bilden blev en rolig effekt och det känns som om det är ett långt djup mellan stenarna.
På den andra ön vi var på fanns det gott om vitmossa! Kändes som snö som låg och gnistrade i solen. Har aldrig sett så mycket vitmossa på ett och samma ställe innan. Den var dock väldigt halkig och jag kanade på rumpan ett antal gånger :-) Klarade mig dock från skador på både mig och kameran.

Slut på detta mossiga inlägg :-)

I morgon är det en ny vecka.
Kramar Petra
P.S Dagens datum 2010-10-10
Undrar om det är många som gifter/förlovar sig en dag som denna... D.S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kanske gillar du också

Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade