fredag 29 oktober 2010

Bildbevis på rådjursbesök

Igår ringde min brors flickvän som var hemma hos oss och berättade att vi hade besök av rådjur i trädgården... TA BILD!!! sa jag.

Här kommer bevisen... jag visste det...Nu går de och mumsar äpplen och andra växter i trädgården. Sicka rackare.
Hallå där!

Under äppelträdet.

Jaha, nu är jag nöjd och går lugnt här ifrån... Inte alls rädd. Ser väldigt små ut, men det kanske de är?


Jaha, nu är det dax att sätta upp skydd på de stackars Hortensiorna som jag såg att de hade knaprat på i våras.
Trevlig helg! Det ska jag och mina tjejkompisar som kommer på besök ha. Mysigt!
Kramar Petra

1 kommentar:

  1. hihi glad att några av korten blev så bra att dom fick hamna här:)

    SvaraRadera

Kanske gillar du också

Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade