lördag 20 februari 2010

Helt galet!

Vilket väder va? Idag slog det rekord tror jag. Kolla in vallen som bildats vid växthuset.
Mitt Singher-planteringsbord syns knappt. Jag kan få vänta ett tag innan jag använder detta ser det ut som.

Min man och son skottar garagetaket. Inte varje år detta behövs...


Det blev en jätte hög av snö från taket som vi inte kunde hålla oss från att hoppa i. Kul!

Han försvann nästan.

Okej, jag vågar kanske också...

Jihuuu, vad skoj och läskigt på en gång.

Det var faktiskt kul. Skönt satt man också.

Jag slängde min son rakt i den mjuka snön. Uppskattat.
En dag som denna är man glad att man inte måste ta sig någon stans. Nu kan man leka lite och ta det med ro istället. Stackars alla sportlovsfirare som ska ta sig norrut.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Vi har också skottat tak idag. 40cm helt otroligt.
    Jag ångrar att jag inte hoppas som du.
    Det var väl härligt eller..
    Barnen måste tyckt det var jätte kul och tänk vilket minne de har fått.
    När de blir stora kommer de att säag
    När vi var barn så var det så mycket snö så mamma och pappa hoppade från garage taket..
    Det är pedagogik i högsta grad - när man ger barn minnen att minnas för evigt.
    När vi gjorde sådan saker med barnen(även om vi inte hoppat från taket) så brukar vi säga
    Barnen - det här är livet..
    ha en skön kväll
    Annika

    SvaraRadera

Kanske gillar du också

Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade