torsdag 10 december 2009

Vackra saker ifrån Thailand

Nu var det alldeles för länge sedan jag gjorde något inlägg här på min blog. Här kommer ett med inspiration från vår härliga semester i Thailand. Vi kom hem för en vecka sedan från underbara BangTao i norra Phuket och här kommer lite inspiration till trädgården.

Ingen dålig askkopp. Inget jag vill ha in min trädgård, men den var vacker och man behöver ju inte fimpa i den.

Underbara blomknoppar i ett vackert fat.
Elefanter överallt och vackra träsniderier.

Vacker hammock med knotiga grenar.

En härligt lerig träkärra

Ett fint kärl med vattenväxter. Även min lilla son gillade den.

En lite uppnosig elefant. Visst är den fin.
Ett underbart ansikte i sten/betong. Den är hur fin som helst tycker jag. Synd att den tar för stor plats och väger så mycket.

En parasollhållare. Helt underbar tycker jag.


Nästa inlägg kommer att innehålla växter från Thailand. Så fort jag sorterat bland mina foton och får lite tid över så kommer de.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kanske gillar du också

Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade