tisdag 22 december 2009

God jul

Tomtesamlingen i köket.


Vit julstjärna och den fina julflickan med äpplen i korgen.

Jag råkade bryta av några Amaryllisknoppar samt en Julstjärna. Men de blev fina i de små vaserna istället. Den röda vasen fyndade jag på loppis i Stenungsund i somras och den har jag använt mycket till små ensamma blommor.
Vit och rött tycker jag är fint i år.


GOD JUL i alla stugor. Snön ligger vit där ute och klapparna är köpta. Tomtefar står vid kakelugnen och sprider glädje. Förra året var han och min lilla son lika långa. Hela familjen har varit ledig idag och det är helt underbart. Bra slut på året 2009 helt enkelt, ser fram emot 2010 och undrar vad det har i för spännande saker på gång.




1 kommentar:

  1. trevlig blogg!! fina bilder, tycker också att det är kul att fotografera....lär mig nya sätt hela tiden att se på saker o ting.Är själv ganska ny i bloggvärlden men det är kul att titta in till er andra träsdgårdsbloggare..
    mvh mia

    SvaraRadera

Kanske gillar du också

Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade