lördag 15 februari 2014

Nystart :-)

Hej! Det var längesedan jag var här och uppdaterade, men nu känner jag mig lite sugen igen o vem vet, kanske jag kan komma igång igen. Detta är ju något jag tycker väldigt mycket om o vill göra, så hoppas hoppas att min energi kan komma tillbaka.

Här nedan har mamma tagit en bild på mig o det är ju kul att inte bara stå bakom kameran, vilket är vanligast ;-)


Nedan har jag lagt upp bilder från vår semester i Spanien, där vi firade in det nya året. Vi hälsade på min mamma o hennes sambo i Puerto Banus, som ligger i närheten av Marbella.

En dag åkte vi till en bergsby som heter Mijas. Den var mycket mysig o pittoresk att gå runt i. Smala gränder o härligt utsikt över bergen runt omkring


Mijas är känt för sina åsnor som agerar taxi. Kändes lite sådär om jag ska vara ärlig, men jag hoppas att de vårdar dem ordentligt...



 Växterna hänger vackert o frodigt ner längs muren o den orange färgen är fin tycker jag.

 Blått var en genomgående färg på krukor som prydde väggarna längs gatorna. Får mig att tänka på Grekland.


 De här stensättningen i en park var annorlunda o kreativ.


Inspiration av spaljéer, stenar, krukor o vackra gula julstjärnor.


Utsikten från en av platserna.


Molnen låg täta här uppe i bergen men solen visade sig mer o mer på eftermiddagen.
Undrar hur man kommer upp till kyrkan där uppe på berget. Med åsna kanske?


Ha en bra dag! I kväll är det melodifestival, ska ni kolla?

Kramar Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kanske gillar du också

Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade