onsdag 23 april 2014

Waxholm, en vårdag i april

Vi var några vänner sedan gammalt som träffades i Waxholm då en av oss bor här i närheten. För mig var det premiär o jag njöt av fulla drag. Vi tog dagen som den kom o spankulerade runt i den lilla idyllen som precis verkade ha vaknat efter vintern. 


Att vädret var toppen gjorde ju sitt så klart o vi kunde sitta ute o äta lunch till o med!


Här i kasernen kan man tydligen bo :-)



Tänkte på filmen SOS när jag såg den lilla flytande macken nedan.

Jag älskar vackra grindar o den här vita är jätte fin tycker jag.



Härligt med färg både på staket o hus.


Lite inspiration till annorlunda brevlåda :-)


Nu är det vår!!!


Kramar Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kanske gillar du också

Related Posts with Thumbnails

Bloggintresserade